The best team in Poltava needs
Керівник(-ця) комплаєнс напрямку
Work Schedule:
5/2
Salary:
Прохання вказати рівень заробітної плати в резюме
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Катерина
Your key responsibilities:
- Підтримка, вдосконалення і впровадження політик у сфері етики, протидії корупції, захисту персональних даних, трудових прав, торгівельних практик, правил гостинності;
- Проведення комплаєнс-аналізу поточних процесів і розробка карт ризиків;
- Побудова системи внутрішнього контролю, аудитів і реагування на інциденти;
- Організація навчання та сертифікації співробітників з комплаєнсу;
- Підтримка та впровадження комплаєнс-інструментів у ключові операційні процеси;
- Моніторинг змін у законодавстві і міжнародних практиках та розробка рекомендацій щодо їх застосування;
- Комунікація з регуляторами, аудиторами, внутрішніми клієнтами, партнерами;
- Формування комплаєнс-культури через інтеграцію в систему цінностей компанії.
Перелік професійних навичок:
- Знання законодавства у сфері антикорупційного регулювання, трудового права та вимог національних та міжнародних стандартів комплаєнсу;
- Навички користування ШІ-інструментами;
- Вміння писати нормативні документи, політики, звіти;
- Досвід проведення розслідувань, конфліктних кейсів, скарг від співробітників або третіх осіб;
- Володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Досвід роботи з системами внутрішніх розслідувань або інцидент-менеджменту;
- Уважність до деталей, структурність;
- Комунікабельність та вміння доносити складні речі просто;
- Здатність працювати з конфіденційною інформацією;
- Ініціативність та здатність брати відповідальність.
We'll have a great time working together if you:
- Не боїшся брати на себе відповідальність і самостійно запускаєш ініціативи, які ще не описані в посадовій інструкції;
- Мислиш системно, бачиш взаємозв’язки між процесами, вмієш впорядковувати хаос і пояснювати складне простими словами;
- Не просто знаєш закони, а вмієш адаптувати комплаєнс до бізнес-реальності, зберігаючи баланс між безпекою та ефективністю;
- Віриш у цінність відкритої комунікації, вмієш слухати, аргументовано відстоювати думку і співпрацювати з дуже різними людьми;
- Маєш прагнення до росту, читаєш, вивчаєш нове, віриш, що навіть найкращі системи можна вдосконалити;
- Завжди дивишся на кілька кроків вперед, ставиш питання "що, якщо?" і попереджаєш проблеми ще до того, як вони виникли;
- Цінуєш етичність, прозорість та культуру взаємної довіри - і сам будеш її носієм.
Additional Benefits:
- Корпоративний розвозка та власний bla-bla-car
- Комфортне укриття;
- Дитяча кімната;
- Парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки
- Спортзал.
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you