The best team in Poltava needs
Спеціаліст(-ка) з обліку та звітності
Work Schedule:
5/2
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валерія
Your key responsibilities:
- Збір даних із різних джерел: ERP-системи, бази даних, звітні файли від суміжних відділів;
- Аналіз і верифікація даних на предмет повноти, точності та актуальності;
- Консолідація та структурування інформації для формування операційних і аналітичних звітів;
- Підготовка регулярних звітів (щоденних, щотижневих, щомісячних) за встановленими шаблонами;
- Формування звітів на запит керівництва або відповідних підрозділів;
- Актуалізація та підтримка звітних форм відповідно до змін у процесах або структурі даних;
- Взаємодія з колегами для уточнення логіки обробки даних, джерел та формування коректних розрахунків;
- Забезпечення конфіденційності інформації та дотримання стандартів компанії щодо роботи з даними;
- Блок обліку товарів: - Оприбуткування товарів від системних і імпортних постачальників;
- Опрацювання актів розбіжностей;
- Аналіз і документальне оформлення товарних надлишків;
- Супровід процесів повернення товару;
- Щоденна взаємодія з відділом приймання товарів та товарознавцями;
- Готовність до чергувань у вихідні дні та після 17:00 (при необхідності).
We'll have a great time working together if you:
- Маєш високий рівень володіння Microsoft Excel: складні формули, зведені таблиці, масиви, умовне форматування, іменовані діапазони;
- Маєш досвід роботи у побудові багаторівневих розрахункових моделей та автоматизованих звітів;
- Маєш досвід роботи в оптимізації великих Excel-файлів, обробки значних обсягів даних без втрати продуктивності;
- Маєш досвід роботи інтеграції Excel із зовнішніми джерелами;
- Вмієш логічно структурувати дані, виявляти залежності та аналітичні закономірності;
- Маєш досвід роботи з обліковими системами: 1С, GMS, WMS;
- Володієш знаннями товарного документообігу: актів розбіжностей, накладних, повернень;
- Розумієш складські процеси: приймання, оприбуткування, надлишки, переміщення, повернення;
- Уважний(-а) до деталей, точний(-а) у внесенні даних;
- Вмієш працювати в умовах багатозадачності та дотримуватися термінів;
- Маєш базове розуміння нормативних вимог щодо обліку товарів;
- Володієш навичками ефективної між відділової взаємодії.
Additional Benefits:
- Корпоративний розвозка та власний bla-bla-car
- Комфортне укриття;
- Дитяча кімната;
- Парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки
- Спортзал.
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you