The best team in Poltava needs
Керівник(-ця) напрямку управління комунальними витратами
Work Schedule:
5/2
Salary:
Прохання вказати рівень заробітної плати в резюме
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валерія
Your key responsibilities:
- Організація повноцінного процесу управління комунальними послугами по всій торговельній мережі:
- Формування переліку усіх торгових точок, орендодавців, типів договорів, підключених ресурсів;
- Ідентифікація орендодавців, які надають фізичні величини, а які – лише суми до сплати;
- Побудова бази з мапуванням даних по кожній ТТ: що надходить, у якому форматі, з якою періодичністю.
- Налагодження регулярного збору, перевірки, систематизації та аналізу даних про споживання електроенергії, води, тепла, газу тощо:
- Забезпечення щомісячного надходження даних по всіх ТТ;
- Перевірка коректності, повноти, актуальності інформації;
- Комунікація з орендодавцями у разі помилок або відсутності даних.
- Впровадження механізму верифікації та категоризацію даних (повні, часткові, відсутні):
- Ведення переліку орендодавців, які не надають повних даних – з рейтинговою системою;
- Порівняння споживання з історичними показниками та нормативами;
- Виявлення аномалій і підготовка запитів на перевірку;
- Звірка даних з фінансовими показниками, рахунками, внутрішніми лімітами.
- Побудова моделі оцінки фактичного споживання з розробкою механізму оцінки орієнтовного споживання на основі наданих сум: - середньозважені тарифи, - історичні дані, - аналогічні об’єкти.
- Участь у переході на нову цифрову платформу збору даних та забезпечення її практичного впровадження:
- Організація тестування, валідація даних, формування довідників тарифів, підключень, кодів ТТ;
- Побудова шаблону переходу на цифрову модель з контролем впровадження по регіонах/постачальниках;
- Співпраця з юридичним відділом щодо доповнення умов договорів, які зобов’язують орендодавців надавати повні дані;
- Уніфікація логіки приєднання нових ТТ.
- Створення аналітичної системи для виявлення аномалій, порушень нормативів та оптимізації витрат:
- Формування щомісячних звітів по загальному споживанню в гривнях та кВт/м³ (де доступно), співвідношенню “вартість/метраж” або “вартість/години роботи”;
- Візуалізація трендів, виявлення об’єктів з критичними відхиленнями;
- Формування рекомендацій щодо зменшення витрат;
- Впровадження перерахунку на основі типових тарифів, для оцінки споживання в уніфікованих одиницях.
We'll have a great time working together if you:
- Маєш досвід участі у побудові бізнес-процесів з нуля;
- Брав участь у впровадженні нових цифрових продуктів;
- Маєш досвід в обліку/аналізі комунальних послуг, енергоменеджменті, експлуатації в рітейлі або нерухомості;
- Маєш знання принципів енергоспоживання, тарифікації, нормативного обліку комунальних ресурсів;
- Маєш досвід роботи з чат-ботами або іншими цифровими інструментами для збору даних;
- Володієш Excel/Google Sheets, бажано знання Power BI або Data Studio;
- Володієш знаннями SQL / API – буде перевагою;
- Володієш навичками системного планування та розбивки великих процесів на керовані етапи;
- Вмієш контролювати якість даних та зворотного зв’язку;
- Вмієш організувати облік на зростаючій мережі без втрати точності.
- Маєш системне мислення, аналітичність, самостійність у побудові процесів;
- Вмієш вести конструктивну комунікацію з контрагентами.
- Готовий(-а) працювати з деталями і водночас бачити загальну картину;
- Маєш здатність пояснити складне простими словами – особливо зовнішнім партнерам (орендодавцям);
- Наполегливий(-а) у досягненні результату попри розпорошеність джерел.
Additional Benefits:
- Корпоративний розвозка та власний bla-bla-car
- Комфортне укриття;
- Дитяча кімната;
- Парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки
- Спортзал.
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you