Реалії життя зумовлюють переосмислення
ролі бізнесу в суспільстві та формують нові напрями КСВ. Сьогодні компанії створюють корпоративні благодійні фонди, підтримують волонтерські рухи, розробляють проривні технології для фронту та суспільства — усе це доводить, що відповідальний бізнес відіграє велику роль у наближенні миру та відбудові країни.

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR.ua підбило підсумки конкурсу КСВ-ініціатив "Відповідальна країна 3.0", мета якого — висвітлити найкращі КСВ-ініціативи та залученість бізнесу до підтримки оборони, ветеранів, постраждалих від війни, а також розповісти про інклюзивні, освітні, культурні, екологічні та інноваційні проєкти.
Цього року у спецпроєкті взяли участь понад 80 проєктів та 50 компаній, які продемонстрували свою соціальну відповідальність.
Переможців визначали з 21 по 31 березня 2025 року шляхом голосування та оцінки експертного журі за такими критеріями: відповідність результатів меті проєкту, результат реалізації, а також рівень реалізації та/чи креативності.
Пропонуємо вашій увазі повний список переможців конкурсу КСВ-ініціатив "Відповідальна країна 3.0" та вітаємо усіх учасників. Усіх учасників можна переглянути на лендингу проєкту. Переможці у номінації "Підтримання ветеранів":
- Серце Азовсталі: Знайди свій шлях
- ПУМБ: Жити назустріч
- ДТЕК: PRO Veteran
- Аврора: Національна освітньо-грантова програма "Траєкторія"
- Бути поруч: як Farmak підтримує ветеранів
- Київстар: 4.5.0. Нарешті вдома