The best team in Poltava needs
Адміністратор ( проєкт Буфет)
Work Schedule:
5/2
Salary:
17000- 18000
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валерія
Your key responsibilities:
- Забезпечення щоденної роботи магазину: відкриття/закриття, контроль порядку торгового залу, зовнішнього вигляду, оснащення.
- Контроль за виконанням планів продажів, ключових показників
- Робота з командою магазину: розподіл змін, контроль дисципліни, навчання співробітників, стимулювання команди, забезпечення клієнтського сервісу на належному рівні.
- Робота з товаром: контроль залишків, допомога у мерчендайзингу, відстеження дефіциту/надлишків товарів.
- Забезпечення дотримання стандартів мережі: обслуговування клієнтів, чистота/безпека, внутрішні правила, цінники, зовнішній вигляд тощо.
- Вирішення конфліктів і робота з рекламаціями: прийом звернень, ініціація заходів для виправлення ситуацій, підтримка позитивного іміджу магазину.
- Координація дій між буфетами, постачальниками та центральним офісом.
We'll have a great time working together if you:
- Любиш людей так само, як ми
- Отримуєш задоволення від того, що все працює злагоджено й без хаосу
- Умієш знаходити спільну мову з людьми — і з продавцем, і з постачальником, і з керівником
- Не боїшся брати відповідальність і приймати рішення
- Помічаєш дрібниці, які роблять сервіс кращим
- Реагуєш швидко, коли щось іде не за планом
- Прагнеш, щоб клієнти залишалися задоволеними
- Вмієш працювати з цифрами та бачити за ними результат
- Цінуєш командну роботу й позитивне спілкування
Additional Benefits:
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
- Гідну оплату праці за результатами роботи;
- графік роботи: 5/2, 8:00-17:00
- Систему наставництва та злагоджену командну роботу;
- Команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;
- Участь у цікавих та інноваційних проєктах;
- Лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;
- Корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;
- Програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;
- Навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;
- Різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;
- Навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія!
Усі відкриті вакансії в компанії «Аврора Мультимаркет» ви можете переглянути за посиланням: https://t.me/Avrora_HC_bot
Якщо Ви зацікавилися нашою вакансією, телефонуйте або пишіть у Телеграм, Вайбер: 067-556-33-58 Валерія.
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you