The best team in all of Ukraine needs
Керівник(-ця) відділу експлуатації та технічної підтримки магазинів
Work Schedule:
5/2
Salary:
Рівень заробітної плати прошу вказувати в резюме.
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валерія
Your key responsibilities:
- Управління технічною експлуатацією магазинів (електрика, вентиляція, сантехніка і тд);
- Організація процесу обслуговування, ремонту та планових ТО обладнання;
- Побудова системи реагування на інциденти (аварії, неполадки);
- Робота з підрядниками: контроль якості, SLA, бюджети;
- Автоматизація та контроль звернень з магазинів;
- Бюджетування та контроль витрат у напрямку;
- Підтримка проектів відкриття нових ТТ (ремонти, підключення, технічне оснащення);
- Розвиток команди та внутрішньої експертизи у напрямку.
We'll have a great time working together if you:
- Готовий(-а) до релокації у Полтаву, або гібридного формату роботи;
- Маєш досвід управління експлуатацією на 1000+ об’єктах;
- Маєш знання систем життєзабезпечення ТТ (інженерні мережі, обладнання);
- Володієш навичками побудови технічної служби з нуля/масштабування;
- Вмієш працювати з підрядниками та контролювати KPI;
- Маєш досвід управління бюджетом та оптимізації витрат;
- Маєш розуміння сервісних підходів: SLA,, техпідтримка;
- Маєш базові знання цифрових інструментів (Excel, CRM, системи управління заявками);
- Любиш структуру, але готовий(-а) працювати в умовах змін;
- Не боїшся "засукати рукави" — і сам перевірити, і команду підняти;
- Не чекаєш ідеальних інструкцій — створюєш їх. Не чекаєш рішень - приносиш їх;
- Умієш вибудовувати комунікацію з магазинами, офісом, підрядниками;
- Цінуєш відкритість, швидкість, конкретику та повагу до людей;
- Критику сприймаєш як точку росту.
Буде перевагою володіння практичними навичками у сфері:
- Бюджетування експлуатаційних витрат: планування річного/квартального бюджету, контроль виконання, аналіз відхилень;
- - Фінансового аналізу витрат: оцінка ефективності використання ресурсів, щодо обладнання, ремонтів, підрядників;
- - Оптимізації витрат: пошук економічно вигідних рішень без шкоди для якості (наприклад, аудит сервісів, енергоефективність, повторне використання ресурсів);
- - Оцінки ефективності підрядників: через KPI/SLA;
- - Участі в інвестиційних проєктах: розрахунок економічної доцільності технічних рішень або модернізацій.
Additional Benefits:
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you