В найкращу команду по всій Україні потрібен
Керівник(-ця) відділу експлуатації та технічної підтримки магазинів
Графік роботи:
5/2
Заробітна плата:
Рівень заробітної плати прошу вказувати в резюме.
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Ім'я рекрутера:
- Валерія
Твої ключові задачі:
- Управління технічною експлуатацією магазинів (електрика, вентиляція, сантехніка і тд);
- Організація процесу обслуговування, ремонту та планових ТО обладнання;
- Побудова системи реагування на інциденти (аварії, неполадки);
- Робота з підрядниками: контроль якості, SLA, бюджети;
- Автоматизація та контроль звернень з магазинів;
- Бюджетування та контроль витрат у напрямку;
- Підтримка проектів відкриття нових ТТ (ремонти, підключення, технічне оснащення);
- Розвиток команди та внутрішньої експертизи у напрямку.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Готовий(-а) до релокації у Полтаву, або гібридного формату роботи;
- Маєш досвід управління експлуатацією на 1000+ об’єктах;
- Маєш знання систем життєзабезпечення ТТ (інженерні мережі, обладнання);
- Володієш навичками побудови технічної служби з нуля/масштабування;
- Вмієш працювати з підрядниками та контролювати KPI;
- Маєш досвід управління бюджетом та оптимізації витрат;
- Маєш розуміння сервісних підходів: SLA,, техпідтримка;
- Маєш базові знання цифрових інструментів (Excel, CRM, системи управління заявками);
- Любиш структуру, але готовий(-а) працювати в умовах змін;
- Не боїшся "засукати рукави" — і сам перевірити, і команду підняти;
- Не чекаєш ідеальних інструкцій — створюєш їх. Не чекаєш рішень - приносиш їх;
- Умієш вибудовувати комунікацію з магазинами, офісом, підрядниками;
- Цінуєш відкритість, швидкість, конкретику та повагу до людей;
- Критику сприймаєш як точку росту.
Буде перевагою володіння практичними навичками у сфері:
- Бюджетування експлуатаційних витрат: планування річного/квартального бюджету, контроль виконання, аналіз відхилень;
- - Фінансового аналізу витрат: оцінка ефективності використання ресурсів, щодо обладнання, ремонтів, підрядників;
- - Оптимізації витрат: пошук економічно вигідних рішень без шкоди для якості (наприклад, аудит сервісів, енергоефективність, повторне використання ресурсів);
- - Оцінки ефективності підрядників: через KPI/SLA;
- - Участі в інвестиційних проєктах: розрахунок економічної доцільності технічних рішень або модернізацій.
Додаткові переваги:
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
Переваги, які ти маєш, працюючи у “Аврора”
Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
Безкоштовна юридична консультація
Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
Baby box для новонароджених аврорчиків
Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
Віртуальний мультимаркет винагород
Винагорода за Кайдзен-ідеї (ідеї покращення) робочих процесів.
Думки співробітників:
-
83,78%
опитаних мають друзів на роботі
-
95,10%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
90,90%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2024р.
З’явилися додаткові питання?
Ми можемо тобі допомогти
Інші вакансії у твоєму місті
Відкриті до спілкування з тобою