В найкращу команду по всій Україні потрібен

Керівник(-ця) відділу експлуатації та технічної підтримки магазинів

Графік роботи:
5/2
Заробітна плата:
Рівень заробітної плати прошу вказувати в резюме.

Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!

Телефон рекрутерів:

Ім'я рекрутера:

  • Валерія
Повне навантаження
Офіс підтримки

Твої ключові задачі:

 

  • Управління технічною експлуатацією магазинів (електрика, вентиляція, сантехніка і тд);
  • Організація процесу обслуговування, ремонту та планових ТО обладнання;
  • Побудова системи реагування на інциденти (аварії, неполадки);
  • Робота з підрядниками: контроль якості, SLA, бюджети;
  • Автоматизація та контроль звернень з магазинів;
  • Бюджетування та контроль витрат у напрямку;
  • Підтримка проектів відкриття нових ТТ (ремонти, підключення, технічне оснащення);
  • Розвиток команди та внутрішньої експертизи у напрямку.

Нам буде класно працювати разом, якщо ти:

  • Готовий(-а) до релокації у Полтаву, або гібридного формату роботи;
  • Маєш досвід управління експлуатацією на 1000+ об’єктах;
  • Маєш знання систем життєзабезпечення ТТ (інженерні мережі, обладнання);
  • Володієш навичками побудови технічної служби з нуля/масштабування;
  • Вмієш працювати з підрядниками та контролювати KPI;
  • Маєш досвід управління бюджетом та оптимізації витрат;
  • Маєш розуміння сервісних підходів: SLA,, техпідтримка;
  • Маєш базові знання цифрових інструментів (Excel, CRM, системи управління заявками);
  • Любиш структуру, але готовий(-а) працювати в умовах змін;
  • Не боїшся "засукати рукави" — і сам перевірити, і команду підняти;
  • Не чекаєш ідеальних інструкцій — створюєш їх. Не чекаєш рішень - приносиш їх;
  • Умієш вибудовувати комунікацію з магазинами, офісом, підрядниками;
  • Цінуєш відкритість, швидкість, конкретику та повагу до людей;
  • Критику сприймаєш як точку росту.


Буде перевагою володіння практичними навичками у сфері:

  • Бюджетування експлуатаційних витрат: планування річного/квартального бюджету, контроль виконання, аналіз відхилень;
  • - Фінансового аналізу витрат: оцінка ефективності використання ресурсів, щодо обладнання, ремонтів, підрядників;
  • - Оптимізації витрат: пошук економічно вигідних рішень без шкоди для якості (наприклад, аудит сервісів, енергоефективність, повторне використання ресурсів);
  • - Оцінки ефективності підрядників: через KPI/SLA;
  • - Участі в інвестиційних проєктах: розрахунок економічної доцільності технічних рішень або модернізацій.

Додаткові переваги:

 

  • Дисконт-клуб від партнерів;
  • Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
  • Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
Відгукнутись на вакансію
Переваги, які ти маєш, працюючи у “Аврора”
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
  • Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
  • Компанія сплачує всі податки за своїх
співробітників
  • Безкоштовна юридична консультація
  • Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
  • Baby box для новонароджених аврорчиків
  • Щотижневі онлайн збори всієї компанії
із можливістю задати питання генеральному директору
  • Можливість вивчати англійську мову з
частковою або повною компенсацією вартості
  • Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
  • Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
  • Унікальна корпоративна культура, цікаві
івенти та заходи
  • Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
  • Можливість ініціювати та долучатись
до благодійних проєктів
  • Матеріальна допомога від Аврори для ВПО
та людей з інвалідністю
  • Премія за рекомендацію знайомих на роботу
в Аврору
  • Можливість долучитись до корпоративного
донорства в Аврорі
  • Віртуальний мультимаркет винагород
  • Винагорода за Кайдзен-ідеї (ідеї покращення) робочих процесів.
Думки співробітників:
  • 83,78%

    опитаних мають друзів на роботі

  • 95,10%

    відмічають доброзичливі відносини з керівником

  • 90,90%

    відмічають якісну роботу своєї команди

*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2024р.

З’явилися додаткові питання?
Ми можемо тобі допомогти
Інші вакансії у твоєму місті
Все
Людям з інвалідністю
Повне навантаження
Офіс підтримки
Людям з інвалідністю
Повне навантаження
Вся Україна, Не вказувати
1. Аналіз та моделювання процесів: Збір, систематизація та опис...
Людям з інвалідністю
Повне навантаження
Прохання вказувати очікування в резюме.
Вся Україна, Київ
Повне керівництво аналітичним відділом, організація та контроль його...
Людям з інвалідністю
Повне навантаження
-
Вся Україна, Не вказувати
Розгортання Windows серверів. підтримка/обслуговування...
Повне навантаження
Офіс підтримки
Вся Україна
Створення, контроль та покращення стандартів і процесів інформаційної...
Повне навантаження
Офіс підтримки
Прохання вказати рівень заробітної плати в резюме
Вся Україна, Полтава
Побудова стратегії та написання політик в сфері...
Відкриті до спілкування з тобою