
Маркетингова команда року!
4 червня 2025 року в рамках MRKTNG марафону 2025, організованого онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+, були оголошені переможці щорічного Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY. У межах конкурсу відзначили найкращі кейси у таких номінаціях:
- Соціальний маркетинг
- Ситуативний маркетинг
- Кампанія в соцмережах
- Кампанія за участі інфлюєнсера
- Brand Experience
- Інновація року
- Дизайн року
- Інтеграція року
- Міжнародна кампанія року
- Кампанія року
- Колаборація року
- Найкраща маркетинг-команда
- Найкращий маркетинг-директор
Наша компанія здобула перемогу одразу у двох категоріях — Інновація року та Найкраща маркетинг-команда.
У категорії «Інновація року» перемогу отримав проєкт «Зіркова озвучка швидкокаси», створений для того, щоб навіть короткий візит до магазину залишав приємне враження та викликав усмішку. Звичайні каси самообслуговування «ожили» — зазвучали голосами улюблених українських зірок: Даніла Повара, Василя Байдака, а також гурту Курган і Agregat. Завдяки знайомим інтонаціям і тонкому гумору буденний процес покупок перетворився на емоційно теплий і несподівано веселий досвід, який покупці щиро оцінили.
Маркетинг-команда «Аврори» була визнана найкращою за видатні результати, досягнуті завдяки стратегічному підходу, креативності та глибокому розумінню своєї аудиторії. Упродовж року команді вдалося збільшити активну базу клієнтів на 60%, розширити частку ринку на 36% і залучити понад 20% нової цільової аудиторії. Адже наші кампанії — це не лише про креатив, а й про бізнес-ефективність, зміцнення довіри до бренду та його емоційного зв’язку з людьми.
Ці перемоги — надзвичайне визнання зусиль нашої команди, її креативності та здатності створювати рішення, які резонують із мільйонами українців. Це ще один доказ того, що «Аврора» впевнено задає темп у сфері маркетингу та не боїться експериментувати.