The best team in Poltava needs
Тревел-менеджер(-ка)
Work Schedule:
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валерія
Your key responsibilities:
- Комунікація з внутрішнім Клієнтом для організації відряджень;
- Перевірка і аналіз плануваних витрат для відрядження, включаючи вартість проїзду, проживання та інші витрати;
- Забезпечення відповідності запланованих витрат бюджетним обмеженням;
- Взаємодія з підрядними фірмами або постачальниками для знаходження готелів та квитків для співробітників, які вирушають у відрядження, зокрема у напрямку взаєморозрахунків за надані послуги та контроль руху первинки;
- Узгодження умов проживання та перевезень;
- Збір та збереження всієї відповідної документації, пов'язаної з організацією відряджень;
- Підготовка і представлення регулярних звітів відділу керівництву компанії щодо витрат на відрядження;
- Дотримання усіх внутрішніх політик та процедур компанії, що стосуються відряджень і витрат;
- Виявлення можливостей для покращення ефективності та оптимізації процесів обслуговування відряджень та авансової звітності;
- Надання консультацій та підтримки співробітникам у питаннях, пов'язаних з організацією відряджень.
We'll have a great time working together if you:
- Маєш освіту в галузі туризму або бізнес-адмініструванні;
- Маєш досвід роботи в галузі туризму, готельного бізнесу, агентства з подорожей або подібної сфери;
- Маєш досвід у клієнтському обслуговуванні та обробці бронювань;
- Відмінно знаєш географію;
- Маєш здатність ефективно спілкуватися з клієнтами та постачальниками послуг;
- Вмієш слухати клієнтів, визначати їхні потреби і надавати зрозумілі рекомендації;
- Вмієш детально планувати та організовувати подорожі, включаючи бронювання авіаквитків, готелів, трансферів та інших послуг;
- Гарно володієш комп'ютерними програмами і онлайн-інструментами для бронювання та обліку подорожей;
- Володієш англійською мовою - буде перевагою;
- Стресостійкий(-а), здатнмй(-а) забезпечувати високий рівень обслуговування та вирішувати конфлікти, якщо вони виникають під час подорожі.
Additional Benefits:
- Корпоративна розвозка та власний bla-bla-car
- Комфортне укриття;
- Дитяча кімната;
- Парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки
- Спортзал.
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you