
Юлія прийшла до «Аврори» тимчасово, шукаючи підробіток. Проте щирість, бажання до розвитку та віра в цінності компанії перетворили цю тимчасову зупинку на шлях, сповнений викликів, зростання та досягнень.
Як ти почала свій шлях з «Авророю»?
Я частенько заходила до «Аврори» , але ніколи не звертала уваги на назву магазину — просто забігала за улюбленими товарами. Згодом я побачила оголошення про пошук продавчині й вирішила тимчасово влаштуватися, паралельно шукаючи роботу за своєю спеціальністю — фінансистки.
Мене прийняли на посаду продавчині, і вже з перших днів мені дуже сподобалась атмосфера в колективі та стандарти компанії. Через пів року мене підвищили — перевели адміністраторкою в інший магазин. Це був справжній виклик: довелося самостійно набирати команду та налагоджувати всі процеси з нуля.


Що спонукало тебе рухатися кар’єрними сходинками?
З часом я переросла посаду в магазині — добре знала всі процеси, і стало нецікаво. Перейшла на посаду ревізорки, але через часті відрядження майже не бачилася з родиною, тому вирішила подати резюме на посаду менеджерки з комунікацій в офісі підтримки та успішно пройшла співбесіду.
За результатами моєї роботи на посаді менеджерки та завдяки позитивним відгукам колег мені запропонували стати керівником контакт-центру.Я вирішила ризикнути, хоча для мене це було абсолютно нове середовище. Надихало те, що компанія постійно рухається вперед — і я теж хотіла розвиватися разом із нею. Так, було важко, але цей виклик мене загартував.
Згодом мені запропонували перейти на посаду керівника Avrora Connect. Я відчула величезну підтримку від колег і вирішила, що, знаючи вже чимало процесів, маю обов'язково спробувати свої сили в новій ролі.
Що тобі найбільше подобається в компанії?
Цінності компанії, сервіс бачення, методологія LEAN. Вони настільки близькі мені, що я навіть вдома почала впроваджувати деякі з підходів.
Що допомагало тобі рухатись далі?
У магазині дуже допомагала впертість: обсяги інформації були великі, і це вимагало зусиль, також мотивувала відповідальність перед людьми, які в мене вірили. Я любила свою команду, була дуже системною. Водночас довелося навчитися гнучкості — це був виклик.


Що мотивує тебе залишатися в компанії вже стільки років?
Знову ж таки — це цінності, LEAN і сервісне бачення. Я не зустрічала подібного в жодній іншій компанії. Ми їздимо на навчання, вчимось на кращих освітніх платформах, подаємо свої проєкти на премії — це особлива атмосфера. В багатьох інших компаніях все зводиться лише до грошей, а тут я можу розвиватися, навчатися, ділитися досвідом і аналізувати як власні, так і командні точки росту. Саме це мотивує мене залишатись.
Що б ти порадила тим, хто хоче рости й розвиватися в «Аврорі»?
Жити в культурі та цінностях «Аврори». Не просто працювати — проживати їх разом із компанією.
Продовж речення: для мене «Аврора» — це…
Велика сім’я. Тут завжди є підтримка і можливості для розвитку.
