За 1 півріччя 2025 року «Аврора» зібрала та передала на переробку 1 527 750 батарейок

Мережа мультимаркетів «Аврора» в межах екологічної ініціативи продовжує проєкт  Avrora Green. За першу половину 2025 року зібрали 1 527 750 вживаних батарейок, а переробили 1 582 650 штук. 

Avrora Green — це наша екологічна ініціатива, яка реалізована спільно з компанією BatterFly, що забезпечує транспортування відходів, їх сортування та відправку до заводів-утилізаторів у Польщі. Їх переробляють на компоненти для виготовлення олівців, комп’ютерної техніки, медичного обладнання та літаків.

Головною метою проєкту є створення та поширення в магазинах мережі «Аврора» сучасних боксів для збору, які мають вигляд батарейки. Це дозволяє кожному здати використані елементи живлення та внести свій внесок у збереження навколишнього середовища. 

За перший квартал 2025 року в наших магазинах було зібрано 16 018 кг батарейок, 12 490 кг — перероблено. У другому кварталі зібрали 14 537 кг, а обсяг перероблених склав 26 645 кг. Всього за І півріччя зібрали 30 555 кг вживаних батарейок. Лідерами стали магазини Київщини, де вдалося зібрати 5 258 кг вживаних батарейок, Харківська область — 3 280 кг, Полтавщина — 3 089 кг, Дніпропетровська — 3 023 кг та Волинська області — 1 520 кг. 

При цьому, за І півріччя батарейки здали 896 магазинів, з яких 10 магазинів зібрали понад 120 кг. 

Всього з початку проєкту (грудень 2023 року) покупці «Аврори» зібрали 3 266 600 батарейок, з них вже перероблено 2 814 850 одиниць батарейок. 
 
Звіт про кожну перероблену партію можна переглянути на сайті партнера.

Як долучитися?
У кожному магазині мережі «Аврора» встановлені бокси, де можна залишити вживані батарейки. На боксах розміщено QR-код із посиланням на сайт партнера, там детально роз'яснено, які типи батарейок можна здати, що відбувається далі з батарейками, а також можна переглянути актуальну інформацію щодо обсягів зібраних та перероблених батарейок.

«Екологічні ініціативи є частиною нашої корпоративної стратегії. Переробка батарейок — це наша інвестиція в чисте довкілля та формування екологічної культури. Такі проєкти створюють цінність і для клієнтів, і для компанії», — зазначає Наталія Ізюмець, директорка з якості мережі мультимаркетів «Аврора»

Екологічна відповідальність — це вже не просто тренд, а необхідність. Мережа «Аврора» забезпечує своїм клієнтам простий і доступний спосіб зробити свій внесок у збереження природи. Компанія керується принципами сталого розвитку та екологічної відповідальності, впроваджуючи передові технології й процеси, що сприяють мінімізації негативного впливу на природу.

Новини розділу
30.09.2024
Аврорівці зібрали 50 кг відходів на плоггінгу
Читати далі
09.08.2024
Аврора долучилася до проєкту «Посади!»
Читати далі
08.08.2024
Як аврорівці створюють свій світ?
Читати далі
08.08.2024
«Полиця добра»: як аврорівці вже рік збирають речі
Читати далі
08.08.2024
Ековідповідальні аврорівці висадили понад 4200 нових дерев
Читати далі