Роман Сівковський виступив на 18 Українському маркетинг-форумі

Роман Сівковський, маркетинг-директор "Аврора мультимаркет", розповів, як комерційний бренд може посилювати українську культуру, будувати партнерства й досягати бізнес-результатів через культурні проєкти. Сьогодні 46% товарів нашої мережі — вітчизняного походження, і ми прагнемо, щоб «Аврора» асоціювалася з Україною.

На форумі Роман поділився досвідом, як стати брендом, який отримує win-win результат від співпраці з культурою. І мова не про гучне спонсорство арен, а про підтримку нових, маловідомих митців — тих, кому важко, але хто заслуговує бути почутим. Допомагаючи їм, бренд допомагає й собі. При цьому бізнес-цілі та метрики не зникають. Так виникла музична платформа “на її основі” — з радіо, що звучить у кожному магазині «Аврора». Бренд допомагає артистам із продюсуванням треків, і в результаті отримує 45 мільйонів прослуховувань щомісяця. Виграють усі: митці, слухачі, радіо, магазини.

Інший приклад — шабля Мазепи. У співпраці з Ukraine WOW створили іграшкову версію, яку продавали в магазинах. Цей формат дав не тільки продажі, а ще — емоційний зв'язок із культурою, яку споживач може не просто побачити, а й підтримати.

Новини розділу
23.10.2025
Разом надихаємо творити! Аврора долучилась до відбору на Всеукраїнську олімпіаду креативності-2026
Читати далі
16.10.2025
«Аврора» — у ТОП-100 приватних платників податків 2025 року за дослідженням Delo.ua
Читати далі
08.10.2025
Михайло Мінаєв взяв участь у панельній дискусії в рамках заходу Security 2.0
Читати далі
24.09.2025
Fintech manager «Аврори» — Віталій Колісник — став одним із спікерів масштабної події FinRetail 2025
Читати далі
23.09.2025
Олександр Войналович на панельній дискусії в RAU Workshop
Читати далі