Роман Сівковський виступив на 18 Українському маркетинг-форумі

Роман Сівковський, маркетинг-директор "Аврора мультимаркет", розповів, як комерційний бренд може посилювати українську культуру, будувати партнерства й досягати бізнес-результатів через культурні проєкти. Сьогодні 46% товарів нашої мережі — вітчизняного походження, і ми прагнемо, щоб «Аврора» асоціювалася з Україною.

На форумі Роман поділився досвідом, як стати брендом, який отримує win-win результат від співпраці з культурою. І мова не про гучне спонсорство арен, а про підтримку нових, маловідомих митців — тих, кому важко, але хто заслуговує бути почутим. Допомагаючи їм, бренд допомагає й собі. При цьому бізнес-цілі та метрики не зникають. Так виникла музична платформа “на її основі” — з радіо, що звучить у кожному магазині «Аврора». Бренд допомагає артистам із продюсуванням треків, і в результаті отримує 45 мільйонів прослуховувань щомісяця. Виграють усі: митці, слухачі, радіо, магазини.

Інший приклад — шабля Мазепи. У співпраці з Ukraine WOW створили іграшкову версію, яку продавали в магазинах. Цей формат дав не тільки продажі, а ще — емоційний зв'язок із культурою, яку споживач може не просто побачити, а й підтримати.

Новини розділу
08.12.2025
Аврора здобула премію RAU як найдинамічніший ритейлер року
Читати далі
28.11.2025
Партнерства в музиці та цінності бізнесу: ключові акценти виступу Максима Незвієцького
Читати далі
28.11.2025
Максим Безрук на GET Business Festival 2025: про партнерство МСБ та національного ритейлу
Читати далі
18.11.2025
Соціальна відповідальність як стратегія: участь Максима Незвієцького у панельній дискусії PR MRTHN
Читати далі
17.11.2025
Люди + AI: виступ Олександра Войналовича на RETAIL EXPO 2025
Читати далі