9 грудня відбувся фінал та визначення переможців грантової програми «Аврора для підприємців», організованої Forbes Ukraine та мережею мультимаркетів «Аврора». Переможцями стали 10 представників українських підприємств, які працюють у переробній промисловості та виробляють товари для кінцевих споживачів на території України. Кожен із них отримав грант у розмірі 1 млн грн із загального фонду в 10 млн грн. Крім того, переможці програми отримали можливість реалізовувати свою продукцію в понад 1600 мультимаркетах «Аврора».
На урочистій церемонії нагородження вперше на сцені разом виступили три співзасновники мережі мультимаркетів «Аврора» – Лев Жиденко, Леся Клименко та Тарас Панасенко.
Під час першого етапу програми було зібрано понад 600 заявок з усієї України. Найбільшу кількість заявок надійшло з Дніпропетровської, Полтавської, Львівської, Харківської, Київської областей та міста Києва. На другому етапі було обрано 35 фіналістів.
У рамках заходу відбулася панельна дискусія на тему: «Як маленьким бізнесам розміститися на полицях великих ритейлерів?». У дискусії взяли участь Олексій Зозуля, CEO торгової мережі «Фокстрот»; Андрій Логвін, засновник і CEO Kasta; та Лев Жиденко, співзасновник мережі мультимаркетів «Аврора». Учасники обговорили важливість створення привабливого продукту для споживачів і пошуку нових аудиторій через співпрацю з іншими ритейлерами.
Лев Жиденко зазначив, що побудова ефективних процесів усередині компанії є не менш важливим аспектом розвитку.
«Часто підприємці припускаються помилки, встановлюючи низьку ціну на товар шляхом зменшення власного доходу, але це неправильно. Потрібно зосередитися на організації роботи. Ми в «Аврорі» знаємо, що завдяки ефективній побудові внутрішніх процесів можемо зробити клієнтів щасливими», – пояснив він.
Тарас Панасенко поділився своїми враженнями:
«Ми отримали понад 600 заявок на участь у грантовій програмі «Аврора для підприємців». Це свідчить про високий попит на розвиток серед малих бізнесів в Україні. Це надихає, адже розвиваючи свої бізнеси, підприємці підтримують економіку нашої країни. Моя мрія як бізнесмена – щоб українська мережа мультимаркетів «Аврора» досягла такого ж успіху, як свого часу шведська IKEA».
Леся Клименко додала:
«Українські бренди мають розвиватися та демонструвати свою інноваційність і незламність усьому світу. Розширюючи мережу мультимаркетів «Аврора» за кордоном, ми будемо активно сприяти цьому процесу».