Конкурс «Нашебачення» зібрав майже 5 мільйонів гривень для Сил оборони. Аврора приєдналася як генеральний спонсор та донатами

Концерт одночасно транслювався на YouTube — там прямий ефір подивились понад 289 тисяч глядачів.  

25 квітня за ініціативи іронічного попгурту Badstreet boys відбувся пісенний конкурс «Нашебачення». Як натякає назва, захід став українським переосмисленням формату «Євробачення». Адже конкурс у шведському Мальме мав бути аполітичним, а нам важливо всіма способами підтримувати Сили оборони. Тому «Аврора» приєдналася до ініціативи у ролі генерального партнера.

Концерт, який проходив у МЦКМ, одночасно транслювався на YouTube — там прямий ефір подивились понад 289 тисяч глядачів.  

Як гості та учасники конкурсу «Нашебачення» співали El Kravchuk, Брати Борисенки, Олександр Кварта, Курган & Agregat, ТНМК, Andrii Barmalii і Oleksandr Yavdyk, NAZVA, Wellboy, Хамерман Знищує Віруси, Лісапетний батальйон, Badstreet boys, MONATIK, OTOY, Міша Правильний, Богдан Купер, PROBASS ∆ HARDI.

А глядачі голосували за виконавців донатами. СЕО «Аврори» Тарас Панасенко задонатив 500 тисяч гривень на банки учасників, а ще за 200 тисяч придбав лот на аукціоні, щоб підтримати збір.  

Переможцем за сумою балів від журі та глядачів став гурт Курган & Agregat. І найважливіша перемога — 4 835 722 гривень, зібрані завдяки конкурсу. На ці кошти вирішено придбати FPV-дрони для «Азову» та 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ.

Новини розділу
09.12.2025
Effie Awards: Аврора вперше стала бронзовим призером премії
Читати далі
09.12.2025
1 млн грн у майбутнє: як «Аврора» разом із Центром Бендукідзе розвиває економічну освіту в Україні
Читати далі
25.11.2025
«16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства»: Аврора долучилась до акції від ГО «Ла Страда – Україна»
Читати далі
18.11.2025
Соціальна відповідальність як стратегія: участь Максима Незвієцького у панельній дискусії PR MRTHN
Читати далі
14.11.2025
Мільйон гривень на порятунок тварин: спільна ініціатива Аврори та Mermade
Читати далі