The best team in Kharkiv needs
Менеджер(-ка) з експлуатації регіону
Work Schedule:
5/2
Create a better world and grow with the Aurora team!
Recruiters phone:
Recruiters name:
- Валері
Your key responsibilities:
- Організація, тестування й налагодження моделі, яку можливо масштабувати по всій Україні та яка в майбутньому повинна стати польовим ядром нової системи експлуатації;
- Підготовка підґрунтя для наступного кроку трансформації — введення в структуру регіону технічного персоналу: універсальних працівників (техніків-електриків), які будуть підпорядковані даній посаді;
- Показати, як децентралізована модель може забезпечити кращу якість технічного обслуговування при нижчих витратах;
- Налагодження прямого технічного контакту із кожною ТТ у своєму регіоні;
- Будування нової культури технічної відповідальності: системно, швидко, фахово.
We'll have a great time working together if you:
- Маєш практичне розуміння роботи інженерних систем (електрика, дрібний ремонт, вентиляція, кондиціювання, генератори);
- Маєш досвід у польовому технічному супроводі (бажано — в рітейлі або рітейл-сервісі);
- Вмієш читати та аналізувати технічну документацію;
- Володієш навичками формування технічних завдань для підрядників;
- Маєш базові знання енергоменеджменту та принципів обліку ресурсів;
- Вмієш організувати технічну перевірку/ремонт з мінімумом втручання у бізнес-процеси ТТ;
- Вмієш працювати в системах контролю та обліку робіт;
- Вмієш організувати та контролювати роботу підрядників і/або внутрішнього техперсоналу;
- Готовий(-а) стати драйвером нової моделі в умовах відсутності готової інфраструктури;
- Вмієш формувати бачення та стандарти "з нуля", без готових шаблонів;
- Вмієш діяти автономно, самостійно ухвалювати рішення в полі;
- Маєш високу внутрішню дисципліну і відповідальність за кінцевий технічний результат;
- Маєш здатність впроваджувати порядок і стандарти в умовах змін;
- Готовий(-а) до управління командою техніків;
- Володієш комунікаційною гнучкістю — здатність впливати на підрядників і внутрішніх замовників;
- Вмієш будувати процеси контролю та звітності;
- Вмієш працювати з великим об’ємом даних та аналітики (таблиці, інциденти, витрати);
- Вміє планувати, розставляти пріоритети, управляти навантаженням;
- Вмієш будувати процеси та контролювати їх дотримання;
- Вмієш систематизувати дані та виявляти тренди;
- Маєш навички ведення ділового листування, звітності та технічного архіву.
Additional Benefits:
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
The advantages you have when working at "Aurora"
Official employment according to the Labor Code from the first working day
Opportunity to quickly build a horizontal and vertical career
The company pays all taxes for its employees
Free legal consultation
15% discount on purchases in our network
Baby box for newborns
Weekly online meetings with the entire company, with the opportunity to ask questions to the CEO
Opportunity to learn English with partial or full cost compensation
Free courses and training from the corporate training center
Opportunity to study on any external platforms with partial or full cost compensation
Unique corporate culture, interesting events and activities
Incredible sports community with regular challenges and prizes
Opportunity to initiate and join charity projects
Material assistance from Avrora for IDPs and people with disabilities
Bonus for recommending acquaintances for employment at Avrora
Opportunity to join corporate blood donation at Avrora
Virtual multimarket of rewards
Reward for Kaizen ideas (process improvement ideas).
Employee opinions:
-
83,78%
of respondents have friends at work
-
95,10%
note friendly relations with their supervisor
-
90,90%
note the quality of their team's work
*Results of the internal study conducted by eNPS and Q12 in November 2024.
Do you have any additional questions?
We can help you
Інші вакансії у твоєму місті
Open to communicating with you