Бухгалтерка/бухгалтер ведення взаєморозрахунків з контрагентами за надані послуги
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Аврора мультимаркет
Ми всеукраїнська мережа магазинів формату One dollar store, яка представлена на ринку більше 12 років та налічує понад 1000 магазинів.
Запрошуємо до команди Аврори, щоб разом покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому та душі доступнішими.
Попередній досвід та місце роботи не мають значення, бо головне - бажання розвитку і готовність до навчання. Ми готові допомагати та підтримувати!
Твої ключові задачі:
- Вести облік розрахунків з контрагентами за отримані послуги оренди та відшкодування комунальних послуг за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, та з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних;
- Забезпечувати повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
- Забезпечувати підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну;
- Взаємодіяти з Сервісом менеджерів оренди, по всім питанням, що стосуються документообігу та технології оброблення даних;
- Виконувати інші операції, що виникають в ході виконання основних процесів.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Маєш знання основ бухгалтерського законодавства України;
- Маєш знання 1С 8.2, 1С 8.3;
- Маєш знання MS Office (Excel, Word);
- Робота з первинною бухгалтерською документацією;
- Вміння робити і самостійно і в команді з однаковою ефективністю, з великим обсягом інформації, аналітичний склад ума;
- Вміння швидко адаптуватися до змін вимог та умов, здатність освоювати в стислі терміни навики, пов’язані зі специфікою роботи підприємства;
- Уважність до деталей, ініціативність, стресостійкість, гарна пам’ять.
Додаткові переваги:
- Корпоративний магазин
- Дисконт-клуб;
- Фудкорти з можливістю замовити обіди;
- Велопарковка, паркінг, прокат велосипедів;
- Комфортне укриття;
- Кімнати для дозвілля дітей;
- Корпоративний транспорт та власний bla-bla-car;
- Спортзал, кав’ярня, зони для відпочинку;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.