Близько 2 мільйонів гривень від продажу товарів «Миланка» Аврора спрямує на благодійність
«Миланка» – товари для дому власного виробництва Центру Волонтерства і Захисту, яке організували, щоб забезпечити стабільне надходження коштів на гуманітарну допомогу. Кожна покупка туалетного паперу, паперових рушників та серветок згаданої торгової марки в "Аврорі" – це донат, адже всі 100% заробітку ми передаємо на благодійність.
На отримані від продажу продукції ТМ "Миланка" наша компанія вирішила підтримати одну з опорних лікарень на Донеччині, з якою найбільший гуманітарний ХАБ в Україні «Центр Волонтерства і Захисту» співпрацює понад два роки. Попри важкі умови та постійні обстріли, заклад продовжує функціонувати: сюди оперативно доставляють поранених, коли час на порятунок вимірюється хвилинами. Для потреб лікарні "Аврора" закупила та доставила необхідні медикаменти на суму понад 820 тисяч грн. Це перша частина запланованої благодійної допомоги.
 
«Таке рішення «Аврори» – більше, ніж фінансова допомога. Компанія стала першим стратегічним партнером «Миланки», дала змогу реалізовувати проєкт на своїх потужностях. А тепер ще й свій прибуток вирішила інвестувати в благодійну допомогу. Це новий рівень залученості, на який ми й не розраховували. Вкотре переконуємося, що в Україні є багато людей, які, попри втому, власні втрати через війну, не забувають, що тільки разом зможемо вистояти й перемогти», – сказав Андрій Немировський, керівник Центру Волонтерства та Захисту. Підтримуємо і працюємо на Перемогу разом!
Новини розділу
09.12.2025
Effie Awards: Аврора вперше стала бронзовим призером премії
Читати далі
09.12.2025
1 млн грн у майбутнє: як «Аврора» разом із Центром Бендукідзе розвиває економічну освіту в Україні
Читати далі
25.11.2025
«16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства»: Аврора долучилась до акції від ГО «Ла Страда – Україна»
Читати далі
25.11.2025
Аврора отримала Гран-прі “Лідерство рівних можливостей 2025” на Women Leaders for Ukraine
Читати далі
18.11.2025
Соціальна відповідальність як стратегія: участь Максима Незвієцького у панельній дискусії PR MRTHN
Читати далі