Менеджер/ менеджерка по контролю і виконанню стандартів
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Аврора мультимаркет — це сучасний український бізнес, що почався 2011 року на Полтавщині.
Наша команда — це понад 13000 аврорівців, які кожен день працюють над втіленням місії Аврори: покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому та душі доступними.
Аврора — це соціально-відповідальна мережа, яка підтримує українських виробників, ініціює та долучається до зборів та благодійних ініціатив.
У нас будувати кар'єру легко! Навчальний центр Аврори допомагає прокачати необхідні hard та soft skills, а також ми маємо програму компенсації вартості навчання на зовнішніх освітніх платформах!
Твої ключові задачі:
- Перевірка ТТ щодо дотримання стандартів компанії;
- Підготовка звітів про результати перевірок та рекомендації для покращення;
- Дотримання термінів виконання звітів;
- Надання зворотного зв'язку ;
- Впровадження нововведень;
- Взаємодія з другими відділами;
- Участь у робочих відрядженнях по Україні та за кордон для моніторингу аудиту.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Уважний(-а) до деталей, вмієш працювати з великим обсягом інформації;
- Маєш високий рівень відповідальності та самостійності;
- Знаєш етику ділового спілкування, маєш грамотну усну і письмову мову, вільно володієш українською мовою;
- Знаєш англійську мову на рівні не нижче А1 (базове спілкування);
- Маєш досвід роботи з офісними програмами;
- Бажаєш навчатися і розвиватися;
- Готовий(-а) до частих відряджень по Україні та за кордон;
- Досвід роботи в магазині "Аврора" буде перевагою.
Додаткові переваги:
- Корпоративний магазин;
- Дисконт-клуб;
- Фудкорти з можливістю замовити обіди;
- Велопарковка, паркінг, прокат велосипедів;
- Комфортне укриття;
- Кімнати для дозвілля дітей;
- Корпоративний транспорт та власний bla-bla-car;
- Спортзал, кав’ярня, зони для відпочинку;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.