Адміністраторка/адміністратор фінансового департаменту
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Аврора мультимаркет — це сучасний український бізнес, що почався 2011 року на Полтавщині.
Наша команда — це понад 13000 аврорівців, які кожен день працюють над втіленням місії Аврори: покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому та душі доступними.
Аврора — це соціально-відповідальна мережа, яка підтримує українських виробників, ініціює та долучається до зборів та благодійних ініціатив.
У нас будувати кар'єру легко! Навчальний центр Аврори допомагає прокачати необхідні hard та soft skills, а також ми маємо програму компенсації вартості навчання на зовнішніх освітніх платформах!
Твої ключові задачі:
1. Планування і управління зустрічами:
- Створення розкладу зустрічей для робітників фінансового департаменту.
- Встановлення часу та місце зустрічі
- Координація з іншими відділами та учасниками зустрічей.
- Забезпечення інших матеріалів:
- Забезпечення учасників зустрічі необхідною інформацією та документами.
- Забезпечення наявністю технічного обладнання для презентацій або відеоконференцій.
2. Підтримка зв'язку:
- Взаємодія з учасниками зустрічі для підтвердження їх участі та доступності.
- Забезпечення, щоб усі зацікавлені сторони були автоматично проінформовані про зміни або скасування зустрічі.
3. Складання протоколів:
- Фіксація важливих моментів, рішень і обговорень, які відбулися на зустрічах.
- Підготовка протоколів і подання їх учасникам зустрічей для підтвердження або виправлення.
4. Архівування та обробка документації:
- Зберігання та архівування протоколів та інших важливих документів, пов'язаних із зустрічами.
- Забезпечення конфіденційності та захисту інформації.
- Забезпечення продуктивності зустрічей:
- Визначення ефективності зустрічей та вносити пропозиції щодо їх покращення
- Надання підсумків та аналітичних звітів, щодо засідання керівництва департаменту.
5. Виконання інших завдань:
- Задачі можуть охоплювати різноманітні адміністративні та організаційні функції, пов'язані із зустрічами та іншими потребами фінансового департаменту. Ці обов'язки важливі для забезпечення ефективної комунікації та роботи у фінансовому департаменті, а також для збереження важливої інформації та рішень, прийнятих на зустрічах.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Маєш навики комунікації та організованості;
- Володієш ПК на рівні впевненого користувача ;
- Маєш риси: відповідальність, пунктуальність, уважність до деталей ;
- Клієнтоорієнтований(-а) ;
- Здатний(-а) швидко реагувати на доручення та можливість працювати в режимі багатозадачності;
- Маєш знання англійської мови на розмовному рівні буде перевагою.
- Досвід не є обов'язковим, але буде плюсом .
Додаткові переваги:
- Корпоративний магазин;
- Дисконт-клуб;
- Фудкорти з можливістю замовити обіди;
- Велопарковка, паркінг, прокат велосипедів;
- Комфортне укриття;
- Кімнати для дозвілля дітей;
- Корпоративний транспорт та власний bla-bla-car;
- Спортзал, кав’ярня, зони для відпочинку;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.