Диспетчерка/диспетчер
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Аврора мультимаркет
Ми всеукраїнська мережа магазинів формату One dollar store, яка представлена на ринку більше 12 років та налічує понад 1000 магазинів.
Запрошуємо до команди Аврори, щоб разом покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому та душі доступнішими.
Попередній досвід та місце роботи не мають значення, бо головне - бажання розвитку і готовність до навчання. Ми готові допомагати та підтримувати!
Твої ключові задачі:
1. Планування і управління зустрічами:
- Створення розкладу зустрічей для робітників фінансового департаменту.
- Встановлення часу та місце зустрічі
- Координація з іншими відділами та учасниками зустрічей.
- Забезпечення інших матеріалів:
- Забезпечення учасників зустрічі необхідною інформацією та документами.
- Забезпечення наявністю технічного обладнання для презентацій або відеоконференцій.
2. Підтримка зв'язку:
- Взаємодія з учасниками зустрічі для підтвердження їх участі та доступності.
- Забезпечення, щоб усі зацікавлені сторони були автоматично проінформовані про зміни або скасування зустрічі.
3. Складання протоколів:
- Фіксація важливих моментів, рішень і обговорень, які відбулися на зустрічах.
- Підготовка протоколів і подання їх учасникам зустрічей для підтвердження або виправлення.
4. Архівування та обробка документації:
- Зберігання та архівування протоколів та інших важливих документів, пов'язаних із зустрічами.
- Забезпечення конфіденційності та захисту інформації.
- Забезпечення продуктивності зустрічей:
- Визначення ефективності зустрічей та вносити пропозиції щодо їх покращення
- Надання підсумків та аналітичних звітів, щодо засідання керівництва департаменту.
5. Виконання інших завдань:
- Задачі можуть охоплювати різноманітні адміністративні та організаційні функції, пов'язані із зустрічами та іншими потребами фінансового департаменту. Ці обов'язки важливі для забезпечення ефективної комунікації та роботи у фінансовому департаменті, а також для збереження важливої інформації та рішень, прийнятих на зустрічах.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Комунікація та організованість;
- Володіння ПК на рівні впевненого користувача ;
- Відповідальність, пунктуальність, уважність до деталей ;
- Клієнтоорієнтованість ;
- Здатність швидко реагувати на доручення та можливість працювати в режимі багатозадачності;
- Знання англійської мови на розмовному рівні буде перевагою.
- Досвід не є обов'язковим, але буде плюсом .
Додаткові переваги:
- Корпоративний магазин;
- Дисконт-клуб;
- Фудкорти з можливістю замовити обіди;
- Велопарковка, паркінг, прокат велосипедів;
- Комфортне укриття;
- Кімнати для дозвілля дітей;
- Корпоративний транспорт та власний bla-bla-car;
- Спортзал, кав’ярня, зони для відпочинку;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.