В найкращу команду м. Полтава потрібен
Оператор/ операторка контакт центру інтернет-магазину
Графік роботи:
Гнучкий, плаваючий
Оплата праці:
16 000 (Середньомісячна)
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Твої ключові задачі:
- Оформлення замовлень від клієнтів через телефон, чат, електронну пошту та інші канали комунікації;
- Перевірка наявності товарів на складі, уточнення вартості та умов доставки;
- Підтвердження замовлень, повідомлення клієнтів про статус їхніх покупок;
- Надання детальної інформації про асортимент товарів, акції, знижки, умови доставки та оплати;
- Оперативне реагування на запити та скарги клієнтів щодо проблем з товаром, доставкою чи оплатою;
- Співпраця з відділами доставки, складу, продажу та бухгалтерії для уточнення інформації та розв'язання складних питань;
- Передача запитів та проблемних ситуацій в інші відділи для подальшого вирішення;
- Реєстрація всіх звернень, замовлень і скарг у CRM-системах або інших базах даних;
- Аналіз звернень для виявлення часто повторюваних проблем і пропозицій щодо покращення сервісу;
- Забезпечення ввічливого, професійного та оперативного обслуговування клієнтів;
- Робота з запитами клієнтів у чатах, соціальних мережах, месенджерах та на електронну пошту.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Маєш високий рівень усної та письмової комунікації, вмієш чітко, зрозуміло та ввічливо надавати інформацію клієнтам;
- Знаєш англійську мову (буде привілеєм, оскільки це дозволить ефективно взаємодіяти з міжнародними клієнтами та обробляти запити іноземною мовою);
- Вмієш встановлювати контакт з клієнтами та підтримувати позитивні взаємини;
- Здатний (-а) вирішувати конфлікти та непорозуміння, зберігаючи лояльність клієнтів;
- Здатність ефективно працювати з кількома запитами одночасно;
- Організований (-а) у веденні документації та реєстрації звернень;
- Умієш визначати пріоритетні завдання та управляти часом;
- Розумієш асортимент товарів та послуг компанії, щоб надавати точну та корисну інформацію клієнтам;
- Вмієш працювати з CRM-системами для реєстрації і моніторингу замовлень, звернень та історії взаємодії з клієнтами;
- Знаєш основні офісні програми (Excel, Word, Google Docs);
- Стресостійкий (-а) та вмієш підтримувати професіоналізм у будь-яких ситуаціях;
- Знаєш та вмієш працювати з системами обробки дзвінків, чатами, електронною поштою та іншими каналами комунікації;
- Знаєш основи електронної комерції та процесу покупки через інтернет;
- Здатний (-а) працювати в команді, взаємодіяти з колегами та сприяти збереженню позитивної робочої атмосфери.
Додаткові переваги:
- Корпоративний магазин;
- Дисконт-клуб;
- Фудкорти з можливістю замовити обіди;
- Велопарковка, паркінг, прокат велосипедів;
- Комфортне укриття;
- Кімнати для дозвілля дітей;
- Корпоративний транспорт та власний bla-bla-car;
- Спортзал, кав’ярня, зони для відпочинку;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
Переваги, які ти маєш, працюючи у “Аврора”
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
Думки співробітників:
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.
З’явилися додаткові питання?
Ми можемо тобі допомогти
Інші вакансії у твоєму місті