В найкращу команду с. Стоянка потрібен
Керівник цеху комплектації замовлень
Графік роботи:
5/2 з 8:00 до 17:00
Заробітна плата:
35000 грн.
Створюй кращий світ та зростай з командою Аврори!
Телефон рекрутерів:
Твої ключові задачі:
- Адміністративне і операційне управління роботи комплектації замовлень на розподільчому центрі (PTP, дистрибуція, відбір товару з місця);
- Контроль, оптимізація і регламентація бізнес-процесів;
- Планування технологічних і людських ресурсів відповідно до навантаженням РЦ;
- Організація роботи персоналу, спрямована на підвищення продуктивності праці
- Розробка системних заходів спрямованих на зниження помилок при складанні товару;
- Організація та контроль попередньої обробки товару перед комплектацією;
- Оцінка діяльності та продуктивності персоналу, розробка та впровадження мотиваційних схем;
- Подання місячного бюджету та формування звітів.
Нам буде класно працювати разом, якщо ти:
- Досвід управління персоналом від 2-х років (штат від 200 осіб);
- Досвід адміністративного і операційного управління;
- Досвід роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS);
- Досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI;
- Висока відповідальність і націленість на результат;
- Розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду;
- Уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації;
- Стратегічне мислення.
Додаткові переваги:
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
- Гідну оплату праці за результатами роботи;
- Систему наставництва та злагоджену командну роботу;
- Команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;
- Участь у цікавих та інноваційних проєктах;
- Лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;
- Корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;
- Програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;
- Навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; Різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;
- Навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія!
Переваги, які ти маєш, працюючи у “Аврора”
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар’єру
- Компанія сплачує всі податки за своїх співробітників
- Безкоштовна юридична консультація
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Можливість вивчати англійську мову з частковою або повною компенсацією вартості
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Матеріальна допомога від Аврори для ВПО та людей з інвалідністю
- Премія за рекомендацію знайомих на роботу в Аврору
- Можливість долучитись до корпоративного донорства в Аврорі
Думки співробітників:
-
86,18%
опитаних мають друзів на роботі
-
93,32%
відмічають доброзичливі відносини з керівником
-
86,18%
відмічають якісну роботу своєї команди
*Результати внутрішнього дослідження в компанії eNPS та Q12 у листопаді 2022р.
З’явилися додаткові питання?
Ми можемо тобі допомогти
Інші вакансії у твоєму місті